הנוחות ניצחה וכיום ניתן למצוא את ברי המים הן בעסקים והן בבתי מגורים. הנוחות שהם מאפשרים בתוספת הזמינות של מים חמים וקרים לפי רצוננו ותוסיפו לזה את המחיר האטרקטיבי ויש לכם מוצר מנצח. ברי המים מתאימים למטבח הפרטי בהיותם מימליסטים יחסית בכל הנוגע לעיצוב ומגיעים בצבעים ועיצובים שונים מה שהופך אותם לאביזר אופנה לכל דבר ועניין.


איך בוחרים את בר המים המתאים לכם:

ראשית בדקו האם אתם צריכים שירות נוסף מלבד מים קרים ורותחים. כיום ניתן למצוא ברי מים המספקים גם מים מוגזים ועוד. חבל להוציא כסף על דבר שאין לכם שימוש יומיומי בו. שירות- שירות מנצח הוא חלק מכריע בעסקת החבילה. רכשו רק מחברה מוכרת התספק לכם אחריות לשנה לפחות ותהיה שם בשבילכם בכל שאלה ובעיה.
מדובר במתקן מאוד אמין אך ככל מכשיר חשמלי, מידי פעם ניתן להתקל בבעיות קלות הדורשות מאיתנו להזמין טכנאי או להפשיל שרוולים.
 

התקלות הנפוצות:

  • לא יוצאים מים מהמתקן
  • בר המים מקצר
  • לא יוצאים מים רתוחים מהמתקן
  • אין מים קרים

כל אלו ועוד הן תקלות שיחסית קל לתקן וכל טכנאי מורשה ידע לסייע. מצידכם, חשוב להקפיד על תחזוקת המתקן כהחלפת מסננים כפי שממליץ הצרכן, הגיינת המתקן וניקוי הפילטרים. ככל שיותר תקפידו כך תיהנו ממים יותר צלולים וראויים לשתיה. כאשר ישנה תקלה במתקן והיא לא מטופלת כראוי תהיה השפעה לרעה על איכות המים ובמקרים כאלו לא מומלץ להשתמש במתקן עד אשר הוא יתוקן.


לסיכום, בר מים הוא פיתרון אידיאלי ופשוט יחסית שהופך אותנו לבריאים יותר ואפילו שותים יותר מים.
תיהנו!
מדיניות החזרת מוצרים

בהתאם להוראות החוק ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר ואו מקבלת מסמך
הגילוי לפי המאוחר משניהם . הודעה על הביטול תמסר בדואר ו/או בפקס ו/או בדוא"ל .
הלקוח ישלם דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ הנמוך מבין שניהם.
החזרת המוצר לחברה תעשה על חשבון הלקוח.
במקרה וסיבת הביטול היא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יגבו מהלקוח דמי ביטול והחזרת
המוצר תעשה על חשבון החברה.
לא ניתן לבטל נכסים פסידים כגון מסננים,מערכות לטיהור מים אשר חוברו לרשת המים.
בעסקת טרייד אין (שדרוג) במקרה של ביטול עסקה הלקוח לא יוכל לקבל בחזרה את אותו
המכשיר שנמסר לחברה בתמורה הלקוח יקבל מכשיר אחר שווה ערך למכשיר שמסר.