לפני שרצים להזמין טכנאי, כדאי לדעת מהן התקלות הנפוצות במתקן המים תמי 4:

  • נורה מהבהבת ללא הסבר
  • המתקן לא מוציא מים חמים
  • המתקן לא מוציא מים קרים
  • נורת פילטר
  • המתקן מקצר
  • טעם לוואי במים
כל אילו ועוד, הן חלק קטן מהתקלות הנפוצות. מאוד חשוב לציין כי את חלק מהתקלות ניתן לתקן בקלות לוואי וחלקן תלוי בתנאי החזקת המתקן ושמירה על הוראות היצרן בכל הנוגע להחלפת המסנן

למשל. במידה והתקלה נראת לכם חמורה ישנם כמה כללי ברזל שאנו מציעים לכם לפעול על פיהם:
ראשית, פנו לבית העסק ממנו רכשתם את המתקן. ייתכן כי עדיין יש לכם אחריות על המתקן ותמיד שווה לבדוק מולם. כמו כן, לבתי העסק ישנם טכנאים מורשים ואפילו אם האחריות כבר הסתיימה, אולי תוכלו לקבל הנחה במחיר או לפחות לדעת מה העלות תיקון. שנית, במידה ובחרתם לחפש טכנאי, בידקו כי הוא אכן טכנאי מורשה והאם החלקים שאיתם הוא עובד הם מקוריים וחדשים. עוד לפני שאתם מזמינים את הטכנאי, שאלו אותו על עלות התיקון בהתאם לתקלה או לפחות שתדעו מה עלות הביקור. הדבר האחרון שאתם רוצים הם הפתעות בכל הנוגע למחיר.

כאשר הטכנאי מגיע, חשוב שמישהו מבוגר יהיה איתו בזמן התיקון על מנת לשאול את השאלות הנכונות ובעיקר להבין מה התקלה ואיך להמנע ממנה בעתיד. במידה והתקלה חמורה ומציעים לכם לקחת את המתקן למעבדה, חשוב שתוודאו מה תהיה העלות עבור כך. ייתכן כי מדובר בסכום לא כדאי בעיקר אם מדובר במתקן ישן. בכל מקרה, כדאי לבקש מתקן חלופי על מנת ששגרת החיים לא תיפגע. חשוב מאוד לדעת כי במקרה של תקלה, במידה ואתם מתעכבים עם התיקון הבעיה עלולה להחמיר והמים שאתם שותים פחות נקיים וצלולים. לכן, ברגע שישנה תקלה ואפילו אם המתקן ממשיך להוציא מים הזמינו טכנאי תמי 4 או צרו קשר עם מרכז המכירות/שירות לקוחות על מנת להתייעץ וזכרו כי סה"כ מדובר במתקן אמין מאוד שקיים ברוב הבתים בישראל ובהרבה בתי עסק ואם ישנן תקלות, הן לרוב קלות לתיקון
.
בהצלחה!
 
מדיניות החזרת מוצרים

בהתאם להוראות החוק ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר ואו מקבלת מסמך
הגילוי לפי המאוחר משניהם . הודעה על הביטול תמסר בדואר ו/או בפקס ו/או בדוא"ל .
הלקוח ישלם דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ הנמוך מבין שניהם.
החזרת המוצר לחברה תעשה על חשבון הלקוח.
במקרה וסיבת הביטול היא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יגבו מהלקוח דמי ביטול והחזרת
המוצר תעשה על חשבון החברה.
לא ניתן לבטל נכסים פסידים כגון מסננים,מערכות לטיהור מים אשר חוברו לרשת המים.
בעסקת טרייד אין (שדרוג) במקרה של ביטול עסקה הלקוח לא יוכל לקבל בחזרה את אותו
המכשיר שנמסר לחברה בתמורה הלקוח יקבל מכשיר אחר שווה ערך למכשיר שמסר.