שיטוט קל באינטרנט לגבי טכנאי שירות לתמי 4 יעלה עשרות עמודים ובכל עמוד תיתקלו בעשרות טכנאים שמעידים על עצמם כי הם מורשים. יש לציין כי מתקן המים תמי 4 הוא מתקן אמין אך ככל מכשיר חשמלי שהשימוש בו הוא יום יומי יכולות להיות תקלות. אנו ממליצים לכם לתחזק את המתקן כדי להמנע עד כמה שאפשר מתקלות. כאשר נוצרת תקלה הדבר שהראשון שיפגע הוא איכות המים שלכם. לכן ישנה חשיבות יתרה לתיקון מיידי ותחזוקה הולמת.

איך בוחרים טכנאי:

ככל שיש מגוון טכנאים ופריצות במחירים כך הסיכוי לטעות.
ראשית, אל תתפתו למחיר נמוך מידי לתיקון כולל ביקור. אם המחיר זול מידי זה חשוד. לעיתים עדיף לשלם יותר ולקבל שירות אמין ומלא.וודאו כי הטכנאי עושה שימוש רק בחלקים מקוריים וחדשים.
צרו קשר עם החברה ממנה רכשתם את המתקן והתייעצו. ייתכן ועדיין ישנה אחריות. כנסו לפורומים וישנם המון כאלו ובקשו המלצות.

כאשר הגיע הטכנאי היו איתו בזמן התיקון. בידקו מולו ללא בושה כי הוא עושה שימוש בחלקים מקוריים בלבד. חשוב להגיד פה כי לרוב מדובר בתקלות נפוצות ותיקונים קלים. במידה ויש לתקן את המתקן במעבדה בקשו מתקן חלופי. לא בכל מקום תקבלו אך שווה לנסות.

התקלות הנפוצות במתקן תמי 4:

  • המתקן מקצר
  • ריח רע
  • המתקן לא מוציא מים חמים
  • המתקן לא מוציא מים כלל
לכל אלו ועוד התיקונים תבצעים בבית הלקוח. ולא מדובר בתיקונים יקרים. בחלקם תתבקשו להחליף סנן. כאשר הסנן לא עובד כראוי מי השתייה נפגעים וכל המטרה שלשמה רכשתם את המתקן מתבזבזת.

לסיכום, מתקן המים תמי 4 הוא מתקן אמין ומומלץ אך יש לתחזק אותו ככל מכשיר חשמלי בשימוש רב. ישנם מספר רב של טכנאי שירות של תמי 4 וקיימת פריצות בשוק בכל הנוגע לתיקונים ועלויות. תמיד מומלץ לפנות לטכנאי שהמליצו לכם עליו או לפנות לחברה ממנה רכשתם ולוודא מולה בכל הנוגע לשירות התיקונים המגיע לכם ולעיתים בשיחה טלפונית תגלו שהבעיה קלה ואתם יכולים לאתחל את המכשיר ולהמשיך ליהנות ממנו.
מדיניות החזרת מוצרים

בהתאם להוראות החוק ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר ואו מקבלת מסמך
הגילוי לפי המאוחר משניהם . הודעה על הביטול תמסר בדואר ו/או בפקס ו/או בדוא"ל .
הלקוח ישלם דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ הנמוך מבין שניהם.
החזרת המוצר לחברה תעשה על חשבון הלקוח.
במקרה וסיבת הביטול היא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יגבו מהלקוח דמי ביטול והחזרת
המוצר תעשה על חשבון החברה.
לא ניתן לבטל נכסים פסידים כגון מסננים,מערכות לטיהור מים אשר חוברו לרשת המים.
בעסקת טרייד אין (שדרוג) במקרה של ביטול עסקה הלקוח לא יוכל לקבל בחזרה את אותו
המכשיר שנמסר לחברה בתמורה הלקוח יקבל מכשיר אחר שווה ערך למכשיר שמסר.