אחת מהבעיות הנפוצות ביותר הינה לקנות מתקן מים חמים או קרים, להשקיע בו לא מעט כסף ואז לגלות כי הוא רווי בתקלות. האם המחיר הנמוך שווה את הרכישה שהתגלתה אטרקטיבית הרבה פחות? מה עושים בכדי שזה לא יקרה? גם כשאתם קונים תמי 4 חדש, רצוי מאוד שתבחרו טכנאי תמי 4 בכפר סבא שמבין עניין. אתם בהחלט צריכים טכנאי צמוד למקרה שפתאום, באמצע אירוח מדהים, המים החמים או הקרים יפסיקו לתפקד כמו בעבר. רוצים לקנות ועדיין לא קניתם? אולי כדאי שתקראו את המאמר הבא ותשיגו לכם טכנאי טוב – בעיקר אחד שיודע לעבוד בשקיפות מלאה.

איך מוצאים טכנאי תמי 4 באזור השרון?

טכנאי תמי 4 בכפר סבא לא חייב להפוך משימה למסובכת, למעשה, צריך לעשות סקר שווקים ממוקד ואם כבר שמעתם על חברים שרכשו את המתקן – אולי תתייעצו איתם גם אודות הטכנאי? זו בהחלט עצה טובה משום שאם תבחרו טכנאי שלא מבין במכשיר, התקלות תקרנה יותר מהר מהרכישה עצמה. בכדי שזה לא יקרה, רצוי ביותר להשיג טכנאי טוב, אחד כזה שיודע ויכול לספק לכם פתרון תקלות בצורה הנכונה ביותר. כאשר מדברים על תקלות, לא מדברים על בעיות של הפסקת אספקת מים חמים או קרים או קצר חשמלי קטן, אלא הרבה מעבר לכך. חיפוש אחר טכנאי מתאים ידרוש מכם טכנאי עם הבנה מלאה בכל מה שהוא עושה.

אמינות ושקיפות – כללי המשחקים הראשונים

בעת בחירת טכנאי תמי 4 בכפר סבא או בכל מקום אחר, השקיפות הינה מעל לכל ולכן, חשוב ביותר שלא תספחו על טכנאי "צדיק" ולא בתוך מרכאות. כאמור, חשוב ביותר לוודא כי הנ"ל אמין ונכון היות ואם תבחרו טכנאי שאינו אמין, הוא יידע לנפח את התקלה הרבה מעבר לעלותה ועל הדרך לפגום לכם במכשיר. אז מה עושים? בוחרים טכנאי מתוך רשימה של טכנאים מיומנים ומוכרים של המכשיר עצמו. טכנאי שיכול להציג תעודות יושרה ותעודות עבודה, אבל בו זמנית, יציג לכם גם חלקי חילוף מקוריים. בסופו של דבר ואחרי הכול – אמינות זה שם המשחק
מדיניות החזרת מוצרים

בהתאם להוראות החוק ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר ואו מקבלת מסמך
הגילוי לפי המאוחר משניהם . הודעה על הביטול תמסר בדואר ו/או בפקס ו/או בדוא"ל .
הלקוח ישלם דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ הנמוך מבין שניהם.
החזרת המוצר לחברה תעשה על חשבון הלקוח.
במקרה וסיבת הביטול היא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יגבו מהלקוח דמי ביטול והחזרת
המוצר תעשה על חשבון החברה.
לא ניתן לבטל נכסים פסידים כגון מסננים,מערכות לטיהור מים אשר חוברו לרשת המים.
בעסקת טרייד אין (שדרוג) במקרה של ביטול עסקה הלקוח לא יוכל לקבל בחזרה את אותו
המכשיר שנמסר לחברה בתמורה הלקוח יקבל מכשיר אחר שווה ערך למכשיר שמסר.