מספר הטכנאים מהם ניתן לקבל שירות כאשר מתקן התמי4 סובל מתקלה הוא רב.

איך בוחרים את הטכנאי הנכון:
  • ראשית, רק טכנאי מורשה
  • טכנאי מקצועי עם ניסיון
  • מחיר- אם זה זול מידי זה חשוד
את חלק מהבעיות שניתקל בהן נוכל לפתור לבד. לרוב, החלפת סנן תפתור את התקלה. אך ישנן תקלות מורכבות יותר ועדיף שלא ננסה לבד על מנת שלא נחמיר את הבעיה.

התקלות הנפוצות:
כל אלו ועוד הן רק חלק מהתקלות בהן לרוב תיתקלו. יחסית למכשיר חשמלי בשימוש יום יומי, מתקן התמי4 הוא מתקן יחסית אמין שאם נקפיד על תחזוקה נאותה לא נסבול מתקלות תכופות.
לסיכום, ככל מתקן חשמלי, מידי פעם ישנן תקלות. תמיד מומלץ ליצור קשר עם החברה ממנה רכשנו את המתקן ולהתייעץ.

במידה והזמנתם טכנאי, וודאו מולו כי החלפים בהם הוא משתמש הם מקוריים וחדשים בלבד. במידה ועלות התיקון זולה מידי, אל תתפתו. במידה והטכנאי ביקש לקחת את המתקן למעבדה, בקשו מתקן מים חלופי והעיקר, נסו לברר את העלות לפני התיקון ולא לאחריו.

בהצלחה
מדיניות החזרת מוצרים

בהתאם להוראות החוק ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר ואו מקבלת מסמך
הגילוי לפי המאוחר משניהם . הודעה על הביטול תמסר בדואר ו/או בפקס ו/או בדוא"ל .
הלקוח ישלם דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ הנמוך מבין שניהם.
החזרת המוצר לחברה תעשה על חשבון הלקוח.
במקרה וסיבת הביטול היא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יגבו מהלקוח דמי ביטול והחזרת
המוצר תעשה על חשבון החברה.
לא ניתן לבטל נכסים פסידים כגון מסננים,מערכות לטיהור מים אשר חוברו לרשת המים.
בעסקת טרייד אין (שדרוג) במקרה של ביטול עסקה הלקוח לא יוכל לקבל בחזרה את אותו
המכשיר שנמסר לחברה בתמורה הלקוח יקבל מכשיר אחר שווה ערך למכשיר שמסר.