אין מכשיר חשמלי שאין בו תקלות. אך חשוב לציין כי מתקן המים, תמי 4 סובל מהם פחות. אך לעיתים יהיה צורך בתיקונים קלים. על מנת שיהיו כמה שפחות עלינו לדאוג להגיינת המתקן ולהחליף פילטרים לפי הוראות היצרן.

התקלות הנפוצות:
  • נורה מהבהבת על גבי הצג
  • לא יוצאים מים חמים
  • לא יוצאים מים קרים
  • נורת פילטר מהבהבת
ברוב התקלות ניתן לטפל לבד בעיקר כאלו הקשורות להחלפת פילטר. אך ישנן כאלו שהן מסובכות ומורכבות יותר שמצריכות להזמין טכנאי. חשוב לציין כי בעת רכישת המתקן בדרך כלל ישנה אחריות שמכסה את רוב התקלות אך במידה והאחריות הסתיימה אנו ראשית ממליצים ליצור קשר עם החברה ממנה רכשתם ולהתייעץ. ייתכן שתוכלו להזמין טכנאי ישירות.

במידה ובחרתם שלא, יש להזמין רק טכנאי בר מים מורשה בלבד. טכנאי שלא מורשה או בקיא במתקן המים עלול יותר לקלקל מאשר לתקן ובעיה פשוטה יכולה להסתבך. מול הטכנאי יש לוודא כי כל החלקים שהוא עושה בהם שימוש הם חדשים ומקוריים. ישנם הרבה מקרים בהם טכנאים מחליפים בחלק משומש או לא מקורי. וודאו מולו גם במידה ואתם רואים שהחלק יצא משקית סגורה.
בכל התקלות שיצינו, אנו ממליצים שלא להמתין זמן רב ולתקן. בזמן שהמכשיר מקולקל, המים לא יהיו נקיים כמצופה. במידה וישנה תקלה מורכבת והטכנאי יציע לקחת את המתקן למעבדה, וודאו מולו כי אתם מקבלים מתקן מים חלופי.

עלויות:
רוב התקלות הן לא מסובכות ולכן עלות התיקון בהתאם. כאשר בוחרים טכנאי מורשה ומומחה ישנה פחות פריצות במחירים. במידה והוצע לכם מחיר נמוך מאוד, אל תתפתו. ככל הנראה מדובר בטכנאי לא מורשה.

בהצלחה!
 
מדיניות החזרת מוצרים

בהתאם להוראות החוק ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר ואו מקבלת מסמך
הגילוי לפי המאוחר משניהם . הודעה על הביטול תמסר בדואר ו/או בפקס ו/או בדוא"ל .
הלקוח ישלם דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ הנמוך מבין שניהם.
החזרת המוצר לחברה תעשה על חשבון הלקוח.
במקרה וסיבת הביטול היא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יגבו מהלקוח דמי ביטול והחזרת
המוצר תעשה על חשבון החברה.
לא ניתן לבטל נכסים פסידים כגון מסננים,מערכות לטיהור מים אשר חוברו לרשת המים.
בעסקת טרייד אין (שדרוג) במקרה של ביטול עסקה הלקוח לא יוכל לקבל בחזרה את אותו
המכשיר שנמסר לחברה בתמורה הלקוח יקבל מכשיר אחר שווה ערך למכשיר שמסר.