עניין רכישת המוצר הינו עניין אחד, מאידך, רכישת השירותים והתחזוקה, זה כבר עניין אחר שחשוב לא לפסוח עליו במקביל לקנייה. אם קניתם לצורך העניין מתקן של תמי 4 מן הסתם, ראוי כי תבחרו גם שירותי תחזוקה מקוריים ונכונים. למה זה כל כך חשוב? איך בוחרים את זה ואיך הבחירה שלכם היא זו תשפיע בסופו של דבר על איכות המים אותם תבחרו לשתות? במאמר שלפניכם נפרט אודות בחירת המכשיר המתאים, לצד בחירת טכנאי תמי 4 בשדרות שיפתור לכם את כל הבעיות. 

תקלות נפוצות בתמי 4 – לזהות לפני שמתקשרים לטכנאי

אז התקלה שכיחה ביותר הינה תקלה בה המים לא מקררים מספיק. לפני שאתם מתקשרים אל טכנאי תמי 4 בשדרות, קחו בחשבון כי למים לוקח להתקרר רבע שעה מרגע הפעלת המכשיר, כך שאין בהכרח מדובר בתקלה.  אם המתנתם, ניתקתם את החשמל ועדיין, כלום לא קרה, או אז רצוי לפנות אל טכנאי שיבדוק מדוע זה קורה. לרוב, זה קורה כשאחת המערכות לא עובדות או לחילופין יש בעיה של חוסר גז. במידה והמים מחליטים לא לצאת, חשוב לבדוק את כבל החשמל עצמו על ידי חיבור של הכבל לתקע  אחר. כמו כן, חשוב מאוד לבדוק במקביל שאין הודעה על הפסקת מים- שהרי אז, התקלה הזו בכלל אל קשורה אליכם ואתם בטח שלא צריכים טכנאי, רק סבלנות רבה. בכול אופן, אם זו לא הבעיה, יש לנסות ולאפס את המכשיר על ידי ניתוק וחיבור מחודש לחשמל. יש לשים לב למסנן- אולי הוא לא חובר כראוי? רק לאחר שכל הפעולות האלו בוצעו וכלום לא קרה – רק אז, יש להתקשר אל טכנאי ולבדוק במה בדיוק מדובר.

ממה חשוב להיזהר לפני שמזמינים טכנאי?

ישנן מכלול תקלות החל מבעיית מים ועד לקוד תקלה, השגת מים חמים או קרים בלבד, בעיה במסנן ועוד. בסיכום, יש לבחור נותני שירות עם מחיר סביר ולא נמוך מדי ובו זמנית לוודא כי אתם משלמים עבור חלקי חילוף מקוריים ולא משומשים. כמו כן, יש לשים לב לחיקויים או לאנשים המתיימרים לספק שירות תיקונים.
 
מדיניות החזרת מוצרים

בהתאם להוראות החוק ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר ואו מקבלת מסמך
הגילוי לפי המאוחר משניהם . הודעה על הביטול תמסר בדואר ו/או בפקס ו/או בדוא"ל .
הלקוח ישלם דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ הנמוך מבין שניהם.
החזרת המוצר לחברה תעשה על חשבון הלקוח.
במקרה וסיבת הביטול היא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יגבו מהלקוח דמי ביטול והחזרת
המוצר תעשה על חשבון החברה.
לא ניתן לבטל נכסים פסידים כגון מסננים,מערכות לטיהור מים אשר חוברו לרשת המים.
בעסקת טרייד אין (שדרוג) במקרה של ביטול עסקה הלקוח לא יוכל לקבל בחזרה את אותו
המכשיר שנמסר לחברה בתמורה הלקוח יקבל מכשיר אחר שווה ערך למכשיר שמסר.