לצד רכישה של מכשיר מצוין, עומד גם עניין תחזוקה ולכן, אם אתם עומדים לרכוש בקרוב מתקן מים, חשוב שלא תפסחו על ענייני התחזוקה. כן, יש בהחלט מתקלים שדורשים ביקורו של טכנאי תמי 4 ברחובות, מאידך, יש מצבים בהם אפשר לתת את המבט הראשוני ולהתמודד לבד. רוצים לדעת מתי יידרש מכם לשלם ממיטב כספכם לטכנאי ומתי תוכלו לפתור את הבעיות לבד? במיוחד עבורכם, כל הטיפים לבחירת טכנאי שיודע לפתור את כל הבעיות בזמן.

מה עושים כשיש על הצד קוד תקלה?

קוד תקלה על הצג הוא אחד מהבעיות השכיחות ביותר, לפני שאתם מזמנים אליכם טכנאי תמי 4 ברחובות, בצעו איפוס, כן, נסו לבצע איפוס ראשוני של המכשיר באמצעות מהלך מאוד פשוט – גשו למכשיר ונתקו אותו מהחשמל בצורה פשוטה. עכשיו, לאחר שניתקתם, חכו חצי דקה, בדקו אם הכפתורים עובדים, בפרט הכפתור מאחור- האם זה מראה על מצב 1? עכשיו, הגיע הזמן ללחוץ על כפתור החימום ולהמתין. משהו קורה? האם המים אכן מתחממים? אם בכל זאת לא הצלחתם, עכשיו זה הרגע לצור קשר עם טכנאי מאזור המגורים שלכם.

מה עושים כשהמים הקרים או החמים לא עובדים?

אם המים במכשיר לא מתקררים מספיק, הגיע הזמן לבדוק את הטמפרטורה עצמה – ייתכן ולא כיוונתם נכון? יש מצבים בהם המכשיר בכלל כבוי, ולכן, לאחר הדלקתו חשוב לחכות לפחות 15 דק'. אם בכל זאת זה לא עזר, ייתכן ואין מספיק גז במכשיר או שאפילו חלק אחר לא עובד – בשלב הזה, התקשרו אל טכנאי תמי 4 בבית שמש שיפתור לכם את הבעיה. גם במידה והמים לא יוצאים, בין אם חמים או קרים, אפשר לנסות ולאפס את המכשיר באמצעות ניתוק מהחשמל. מסתמן כי לא מעט בעיות מתחילות ונגמרות בניתוק החשמל לחצי דקה וזה גם מה שאתם צריכים לעשות כאן. לא עזר? פנו אל המסנן, אולי הוא לא מתוקן נכון? אם כל זה לא עזר, אולי הספק כוח שלכם לא תקין, אולי הסנן – בכדי לדעת את זה צרו קשר עם טכנאי מיומן שייתן לכם את המענה לכך.
מדיניות החזרת מוצרים

בהתאם להוראות החוק ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר ואו מקבלת מסמך
הגילוי לפי המאוחר משניהם . הודעה על הביטול תמסר בדואר ו/או בפקס ו/או בדוא"ל .
הלקוח ישלם דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ הנמוך מבין שניהם.
החזרת המוצר לחברה תעשה על חשבון הלקוח.
במקרה וסיבת הביטול היא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יגבו מהלקוח דמי ביטול והחזרת
המוצר תעשה על חשבון החברה.
לא ניתן לבטל נכסים פסידים כגון מסננים,מערכות לטיהור מים אשר חוברו לרשת המים.
בעסקת טרייד אין (שדרוג) במקרה של ביטול עסקה הלקוח לא יוכל לקבל בחזרה את אותו
המכשיר שנמסר לחברה בתמורה הלקוח יקבל מכשיר אחר שווה ערך למכשיר שמסר.