התוכנית יצאת צדיק אמרה את דברה, יותר ויותר ישראלים נקלעים למצבים בהם הם מזמינים טכנאי כזה או אחר ומשלמים הרבה מעבר למה שהם צריכים. נשמע לכם מוכר? האם גם אתם נקלעתם לסיטואציה בה שילמתם בגין תיקון שעלותו המקורית נמוכה בהרבה? אם כן, בדיוק לשם כך, נכתב המאמר הזה והוא עוסק בעיקרו איך לבחור טכנאי תמי 4 רמת השרון. רוצים לעשות את זה נכון? חוששים להישאר עם מוצר תקול יותר מאשר מתוקן? בדיוק עבורכם, הטכנאים שלא מנפחים נזקים.

איך בוחרים טכנאי תמי 4?

אז קודם כל, אם אתם גרים באזור רמת השרון, טכנאי תמי 4 רמת השרון יסייע לכם לפתור את הבעיה אם תדעו אותה מראש. אז מה עושים? לומדים אודות התקלות הנפוצות ביותר שאפשר לראות בתמי 4. לצורך העניין זה יכול להיות קצר, פתאום המכשיר לא עובד, כך גם מים שאינם חמים או קרים מספיק. אלו הן תקלות נפוצות שאי אפשר לפספס אותן, אז כשאתם מדברים עם טכנאי תמי 4 ספרו לו שאתם יודעים את מקור התקלה – כך תחסכו לעצמכם טכנאי "שממציא את הבעיה".

טיפים לבחירת טכנאי מקצועי ברמת השרון


אז לפני שאתם בוחרים טכנאי תמי 4, רצוי ביותר להיוועץ עמו בטלפון, כאמור, לספר ולהראות שאתם מבינים עניין. יש מצבים בהם הטכנאי יהיה מספיק נחמד אתכם ויפתור את הבעיה בטלפון והנה חסכתם זמן וכסף. במידה והבעיה בכל זאת לא הצליחה להיפתר בדרך הזו, מזמינים את הטכנאי המקצועי, אבל קודם כל, מוודאים כי הוא אכן ניחן בניסיון והתמחות. בכדי לקבל טכנאי מקצועי שגם יוכיח את עצמו בזמן אמת, מומלץ להיות במקום בזמן התיקון ולוודא כי אכן, מוחלפים חלקים מקוריים בלבד. מיותר לציין שאם תתנו את מבטחכם באדם שאוהב לחייך, החלקים לא בהכרח יהיו מקוריים והנה – חזרנו שוב לפרשייה של טכנאים שלא קיבלו את מדלית הזהב. צריכים להכניס את המכשיר למעבדה? וודאו כי במסגרת התיקון תוכלו לקבל מתקן חילופי.
רוצים לשמור על בר המים שלכם ולוודא כי הוא יישאר נאמן לטווח הארוך? הכול מתחיל בטכנאי תמי 4 מקצועי באזור רמת השרון.
 
 
.
 
מדיניות החזרת מוצרים

בהתאם להוראות החוק ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר ואו מקבלת מסמך
הגילוי לפי המאוחר משניהם . הודעה על הביטול תמסר בדואר ו/או בפקס ו/או בדוא"ל .
הלקוח ישלם דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ הנמוך מבין שניהם.
החזרת המוצר לחברה תעשה על חשבון הלקוח.
במקרה וסיבת הביטול היא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יגבו מהלקוח דמי ביטול והחזרת
המוצר תעשה על חשבון החברה.
לא ניתן לבטל נכסים פסידים כגון מסננים,מערכות לטיהור מים אשר חוברו לרשת המים.
בעסקת טרייד אין (שדרוג) במקרה של ביטול עסקה הלקוח לא יוכל לקבל בחזרה את אותו
המכשיר שנמסר לחברה בתמורה הלקוח יקבל מכשיר אחר שווה ערך למכשיר שמסר.