איזה תקלות נפוצות יש?

קניתם מכשיר תמי 4?  גרים באזור נהריה? אם כן, הגיע הזמן לחשוב ברצינות, כמו כל מכשיר אחר ובפרט מתקן מים- אתם מחויבים לבטח את עצמכם בתנאי תחזוקה מהטובים ביותר. מה עושים?  בסמיכות לרכישה הזו, אתם חייבים לאתר טכנאי תמי 4 בנהריה. אז איך בוחרים אותו ואיך תדעו שבלחיצת כפתור הוא יגיע אליכם ללא היסוס? כל המידע במאמר שלפניכם.

איך להתמודד לפני שמתקשרים לטכנאי?

בכדי לדעת ולהזמין טכנאי תמי 4 בנהריה, רצוי מאוד להבין את התקלות הנפוצות ואלו הנחשבות יותר מורכבות. אז אם מצאתם טכנאי תמי שיודע לשים את היד על בעיות בקצר חשמלי, הפסקת מים קרים או חמים או אפילו מים שלא מתקררים מספיק, הגיע הזמן לעלות שלב ולחפש את הטכנאי שגם יודע לתקן את הבעיות הקשות ובו זמנית לא להתפשר ולהחליף לכם אך ורק חלפים מקוריים בלבד. כאמור, כאשר המים אינם מתקררים, אולי רצוי לחכות רגע, לבדוק את הטמפרטורה ולקחת בחשבון שלמים לוקח להתקרר או לחילופין להתחמם כרבע שעה. האם זו תקלה? לפני שאתם מתקשרים לטכנאי נסו זאת בעצמכם.  במידה ועברה רבע שעה והמצב לא השתפר- רק אז, רצוי מאוד להזמין טכנאי על מנת שזה יוסיף לכם את הגז החסר. אם זה לא גז, ייתכן מאוד כי מדובר בתרמוסטט.

מה קורה כאשר המים אינם יוצאים?

טכנאי תמי 4 בנהריה יעלה על כך במהירות, מאידך, אם המכשיר לא היה מחובר לחשמל – אז הנה, פתרתם לעצמכם את הבעיה בשניות. במידה ובכל זאת הכנסתם את השקע ועדיין המכשיר אינו עובד – ייתכן מאוד כי יש בעיה במערך החשמלי ואין מנוס – אתם חייבים טכנאי. שלב נוסף הוא לבצע איפוס של המכשיר – לנתק ולחבר לחשמל ולבדוק כי המסנן אכן מחובר נכון. לאחר שכל הפעולות האלו לא תסייענה לכם, רק אז, בדקו מול טכנאי כי הספק כוח שלכם איננו משובש.
צריכים טכנאי באזור נהריה? לתמי 4 בדיוק כאן, אם ניסיתם כבר הכול, הגיע הזמן לזמן אליכם איש תחזוקה טוב- כי מכשיר איכותי מתחיל ונגמר בשירותי תחזוקה בלתי מתפשרים.
מדיניות החזרת מוצרים

בהתאם להוראות החוק ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר ואו מקבלת מסמך
הגילוי לפי המאוחר משניהם . הודעה על הביטול תמסר בדואר ו/או בפקס ו/או בדוא"ל .
הלקוח ישלם דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ הנמוך מבין שניהם.
החזרת המוצר לחברה תעשה על חשבון הלקוח.
במקרה וסיבת הביטול היא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יגבו מהלקוח דמי ביטול והחזרת
המוצר תעשה על חשבון החברה.
לא ניתן לבטל נכסים פסידים כגון מסננים,מערכות לטיהור מים אשר חוברו לרשת המים.
בעסקת טרייד אין (שדרוג) במקרה של ביטול עסקה הלקוח לא יוכל לקבל בחזרה את אותו
המכשיר שנמסר לחברה בתמורה הלקוח יקבל מכשיר אחר שווה ערך למכשיר שמסר.