אם לאחרונה רכשתם מתקן מים מבית תמי 4, אז קודם כל מגיע לכם מזל טוב , הנה הצטרפתם לעידן שתמי 3 היה מצוין, אבל הגיע הזמן להתקדם. מאידך, לא משנה איזה מתקן תחפשו, איזה מתקן תבחרו לרכוש, הדבר החשוב הוא אילו תנאי תחזוקה תקבלו, כמה שנות אחריות והכי חשוב? האם הטכנאי שבחרתם אכן יידע את המשימה בזמן תקלה? אז עד כמה חשובה בחירת טכנאי תמי 4 בחולון? בכדי שלא תלכו לאיבוד, הנה כמה דברים אודות טכנאי מקצועי עם ידע וניסיון – אחד כזה שלא רק מכיר את המכשיר מבחוץ, אלא גם יודע לעלות על הבעיה בזמן.

יתרונות של טכנאי תמי 4

מתגוררים בחולון? טכנאי תמי 4 בחולון הוא הפתרון הטוב ביותר עבורכם, גם משום שחבל לפנות אל גורם שלא גר בקרוב למקום המגורים שלכם. טכנאי תמי 4 הוא למעשה האדם שמכיר את כל סוגי התקלות, מבין שצריך להתקין לכם חלקי חילוף מקוריים והכי חשוב? לא למכור לכם סננים שאינם מקוריים. עד כמה חשוב ביותר לבחור חלקים מקוריים? כמו בכל מוצר, אם תבחרו חלקים שאינם מקוריים, זה לא רק שיפגע במכשיר המקורי, אלא גם ידרוש מכם תוך זמן קצר לצאת ולרכוש בשנית את החלקים. אז למי פונים? טכנאי תמי 4 שמבין ויודע איך מתעסקים עם תקלות, אבל בו זמנית מבין את חשיבות המתקלים שצריך להחליף.

איך בוחרים טכנאי מקצועי לתמי 4?

  • מוניטין ושם, זה כל מה שצריך בכדי להבין כי מדובר בטכנאי מקצועי. כאמור, טכנאי תמי 4 בחולון חשוב שיפעל בתחום יותר מכמה שנים בודדות.
  •  כמו כן, אם יש לכם המלצות מחברים או יודעי דבר , רצוי ביותר לראות בעיניכם ולהבין כי הגעתם ליעד- יש לכם מישהו שאפשר לסמוך עליו בכל עת ובכל בעיה.
  • חשוב מאוד לבצע סקר שווקים בין כמה וכמה טכנאים ולוודא את רמת השקיפות שלהם – כלומר, האם ייתכן כי אחד לוקח סכום נמוך יותר ואחד גבוה יותר לאותה הבעיה? אלו דברים שחשוב ביותר לבדוק ולא רק כשמחפשים טכנאי שמכיר ויודע לתחזק תמי 4.
 
מדיניות החזרת מוצרים

בהתאם להוראות החוק ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר ואו מקבלת מסמך
הגילוי לפי המאוחר משניהם . הודעה על הביטול תמסר בדואר ו/או בפקס ו/או בדוא"ל .
הלקוח ישלם דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ הנמוך מבין שניהם.
החזרת המוצר לחברה תעשה על חשבון הלקוח.
במקרה וסיבת הביטול היא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יגבו מהלקוח דמי ביטול והחזרת
המוצר תעשה על חשבון החברה.
לא ניתן לבטל נכסים פסידים כגון מסננים,מערכות לטיהור מים אשר חוברו לרשת המים.
בעסקת טרייד אין (שדרוג) במקרה של ביטול עסקה הלקוח לא יוכל לקבל בחזרה את אותו
המכשיר שנמסר לחברה בתמורה הלקוח יקבל מכשיר אחר שווה ערך למכשיר שמסר.