כיצד להתמודד עם תקלות ללא טכנאי


 שירותי תחזוקה הם עניין של מה בכך. כאמור, על התיקון והטיפול במערכות מים למשל, ראוי שלא לוותר. בדיוק כאן, כאשר אתם בוחרים בין טכנאי מורשה לבין טכנאי מזדמן, אתם למעשה לוקחים את הסיכון באשר למכשיר החדש. בכדי לתחזק את המכשיר, אתם צריכים אך ורק טכנאי שמבין ומכיר ויודע בו זמנית לספק לכם את כל החלקים המקוריים בלבד – שאחרת, אם בחרתם חלקים שאינם מקוריים, הכתובת כמו תהיה כתובה על הקיר. צריכים טכנאי תמי 4 באשדוד?  מחפשים אדם שיידע לטפל בצורה הנכונה והמקצועית ביותר במתקן מבלי לגרום לו נזק? כל המידע במאמר שלפניכם.

איך מוצאים טכנאי מקצועי?

טכנאי תמי 4 באשדוד – אחד כזה הנחשב מקצועי, הוא אדם שמכיר ומבין את כל רזי המקצוע- כאמור, מתקני מים פרטיים אבל גם למוסדות הציבוריים והעסקיים. יש למצוא אדם עם ניסיון של יותר משנה שנתיים, כמו כן, חשוב מאוד למצוא מישהו שמכיר ומבין את כל הדגמים וכך גם את כל התקלות בין אם מורכבות ובין אם פשוטות ללא שום הבדל. צריכים טכנאי טוב? לפני שאתם בוחרים אותו אולי כדאי שתכירו מה כדאי לעשות כשיש תקלות בסיסיות.
תקלות בסיסיות בתמי 4 – דוגמאות
מתקן שפשוט לא מקרר או מחמם דיה את המי ידרוש מכם לבדוק כי קיררתם את המים. הקירור יכול לקחת לפחות יותר מעשר דק' עד רבע שעה. במצב שהמים לא יוצאים בכלל, יש לבדוק אם המכשיר מחובר לחשמל ואם כן יש צורך לבצע איפוס. בין היתר, יהיו מצבים בהם יהיה תקלה או קוד שיופיעו על גבי המתקן עצמו, גם כאן, חשוב לבצע איפוס או ניתוק מהחשמל. במידה ורק מים קרים לא יוצאים, יש לבדוק אם המנורה של היו וי אכן פועלת. מאידך, אם רק המים החמים פועלים, יש לוודא ולבדוק את עניין חסכון באנרגיה- יש ללחוץ על הרתחה ולהמתין. אם המים לא יוצאים לאחר שהחלפתם מסנן, אולי תנסו ללחוץ לחיצה ארוכה של שתי דקות לפחות על הלחצן של המים הקרים , זה חשוב כי זה ישחרר את האוויר הכלוא.
 
 
מדיניות החזרת מוצרים

בהתאם להוראות החוק ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר ואו מקבלת מסמך
הגילוי לפי המאוחר משניהם . הודעה על הביטול תמסר בדואר ו/או בפקס ו/או בדוא"ל .
הלקוח ישלם דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ הנמוך מבין שניהם.
החזרת המוצר לחברה תעשה על חשבון הלקוח.
במקרה וסיבת הביטול היא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יגבו מהלקוח דמי ביטול והחזרת
המוצר תעשה על חשבון החברה.
לא ניתן לבטל נכסים פסידים כגון מסננים,מערכות לטיהור מים אשר חוברו לרשת המים.
בעסקת טרייד אין (שדרוג) במקרה של ביטול עסקה הלקוח לא יוכל לקבל בחזרה את אותו
המכשיר שנמסר לחברה בתמורה הלקוח יקבל מכשיר אחר שווה ערך למכשיר שמסר.