ימות הקיץ החמים גורמים לנו לשתות יותר ועל מנת לשמור על בריאות תקינה, יש לשתות מעל ליטר מים בכל יום. ומה יגרום לנו לשתות יותר בקלות, זמינות. כאשר מתקן התמי 4 זמין עבורנו בכל רגע נתון ובלחיצה קלה אנו יכולים לקבל מים צלולים בכל טמפרטורה שנבחר. לא עוד סחיבת בקבוקים כבדים או שתיה מהברז ואפילו לא התחלנו עם שתיה חמה. הנוחות שהמתקן מאפשר לנו ולבני המשפחה שווה הרבה לבריאות שלנו.

אחרי שדיברנו על הנוחות, הגיע הזמן לדבר על תיקונים. כמו כל מכשיר חשמלי ועוד כזה שאנחנו משתמשים בו ברמה היומית, הוא יכול להתקלקל. חשוב לציין כי מדובר במכשיר אמין עקב פשטותו. המתקן מחובר למערכת החשמל ומנקה את המים על ידי פילטר. את רוב התיקונים ניתן לבצע לבד והם כוללים יותר תחזוקה נאותה במהלך כל השנה והקפדה על כללי המתקן. אך ישנן תקלות שדורשות מאיתנו עזרה מבחוץ. אם זה טכנאי מומחה למערכת תמי 4 או שיחה מול מרכז השירות על מנת לקבל הדרכה.

להלן התקלות הנפוצות:
  • מתקן המים מקצר את החשמל
  • נורה מהבהבת ללא הסבר ברור
  • מהמתקן יוצאים מים עם טעם או ריח לוואי
  • לא יוצאים מים חמים או קרים
כל אלו ועוד הן התקלות הנפוצות. מהר מאוד תגלו שברובן מדובר בפילטר שהגיע הזמן להחליף. בכל מקרה, אנו מייעצים לפנות למרכז השירות וראשית להתייעץ. שיחה קצרה וברורה תסייע לכם לתקן לבדכם את התקלה ולהמשיך ליהנות ממים צלולים וטעימים. אך ישנן תקלות שדורשות טכנאי ומצביעות על בלאי טבעי של מכשיר חשמלי.

אל דאגה. רוב התיקונים כלולים באחריות המובטחת לכם בעת הרכישה והיות ומדובר במתקן חשמלי שעלותו סבירה, התיקונים לרוב מתאימים לכל כיס. במידה והבנתם כי עליכם להעזר בטכנאי, נסו ראשית טכנאי מורשה מהחברה. באם זה לא צלח, בירור קצר ברשת יסייע לכם לאתר טכנאים מורשים שישמחו לעזור ולייעץ. תתארו את התקלה בשיחה הטלפונית וזהו האם הקול מהצד השני בקיא במתקן. התעניינו האם הוא טכנאי מורשה והזמינו לתיקון.


בהצלחה וקיץ נעים
מדיניות החזרת מוצרים

בהתאם להוראות החוק ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר ואו מקבלת מסמך
הגילוי לפי המאוחר משניהם . הודעה על הביטול תמסר בדואר ו/או בפקס ו/או בדוא"ל .
הלקוח ישלם דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ הנמוך מבין שניהם.
החזרת המוצר לחברה תעשה על חשבון הלקוח.
במקרה וסיבת הביטול היא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יגבו מהלקוח דמי ביטול והחזרת
המוצר תעשה על חשבון החברה.
לא ניתן לבטל נכסים פסידים כגון מסננים,מערכות לטיהור מים אשר חוברו לרשת המים.
בעסקת טרייד אין (שדרוג) במקרה של ביטול עסקה הלקוח לא יוכל לקבל בחזרה את אותו
המכשיר שנמסר לחברה בתמורה הלקוח יקבל מכשיר אחר שווה ערך למכשיר שמסר.