באופן לא ברור, מתקן התמי 4 שברשותכם יתקלקל ככל הנראה דווקא בימות הקיץ הלוהטים. אולי עקב השימוש המוגבר ואולי מישום הדחיפות להחלפת הפילטר. למרות שמדובר במתקן אמין מאוד והתקלות בו מועטות, ישנם לעיתים תקלות הדורשות הזמנת טכנאי בר מים.  לפני שאתם ממהרים להזמין טכנאי, צרו קשר עם החברה דרכה רכשתם. התייעצו ובדקו האם יש לכם אחריות. אנו ממליצים להזמין טכנאי מורשה מהחברה, לעיתים תגלו כי מדובר בעלות מאוד גבוהה שהחברה דורשת. האופציה השניה שעומדת לרשתוכם הוא חיפוש ברשת אחר טכנאי.

כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמזמינים טכנאי:
רק טכנאי מורשה רשאי לתקן מתקן תמי 4
לא כל טכנאי, מקצועי ככל שיהיה בקיא במתקני מים
כאשר הזמנתם טכנאי אם זה למקום העבודה או אם זה לביתכם, חשוב שתהיו במקום בזמן התיקון. וודאו כי הוא עושה שימוש רק בחלקים מקוריים וחדשים. הרגישו נוח לשאול ולוודא. ישנם מקרים רבים בהם חלקים מקוריים הוחלפו במשומשים ויכול להיווצר נזק. לעיתים עדיף להוסיף יותר בתשלום ולקבל מקצועיות מלאה. במידה והטכנאי הציע לקחת את המכשיר לבדיקת מעבדה, בררו האם אתם יכולים לקבל מתקן חלופי. בכל מקרה, דאגו לברר במעוד מועד, על איזה סכום מדובר על מנת שלא יהיו הפתעות. קל מאוד כיום ברשת להבין את הסכומים עבור התיקונים היות ומדובר על תקלות נפוצות. כמובן שתמיד ישנם מקרים מיוחדים. אם אתם לא בטוחים בהסבר שקיבלתם מהטכנאי, אל תהססו ובקשו להתייעץ עם טכנאי נוסף.  והעיקר על תתפשרו וזכרו, ברגע שמתקן המים לא תקין, המים שאתם שותים לא צלולים כתמיד והתקלה לא תחלוף מעצמה.

התקלות הנפוצות במתקן התמי 4:

נורה מהבהבת, מתקן המים מקצר, לא יוצאים מים מהמתקן, המתקן לא מוציא מים חמים/קרים.
לכל אלו ועוד, התיקון הוא פשוט ועלותו לא אמורה להיות גבוהה אלא בגדר הסביר. אנו ממליצים במהלך כל השנה לדאוג לתחזוקת המתקן- החלפת פילטר והגיינה על מנת להמנע מבעיות ותקלות ככל האפשר ולהמשיך ליהנות מנוחות מקסימלית ומים צלולים וטעימים.

חפשו המלצות ברשת וכנסו לפורומים
מדיניות החזרת מוצרים

בהתאם להוראות החוק ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר ואו מקבלת מסמך
הגילוי לפי המאוחר משניהם . הודעה על הביטול תמסר בדואר ו/או בפקס ו/או בדוא"ל .
הלקוח ישלם דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ הנמוך מבין שניהם.
החזרת המוצר לחברה תעשה על חשבון הלקוח.
במקרה וסיבת הביטול היא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יגבו מהלקוח דמי ביטול והחזרת
המוצר תעשה על חשבון החברה.
לא ניתן לבטל נכסים פסידים כגון מסננים,מערכות לטיהור מים אשר חוברו לרשת המים.
בעסקת טרייד אין (שדרוג) במקרה של ביטול עסקה הלקוח לא יוכל לקבל בחזרה את אותו
המכשיר שנמסר לחברה בתמורה הלקוח יקבל מכשיר אחר שווה ערך למכשיר שמסר.