ככל מכשיר חשמלי שהשימוש בו יומיומי בעיקר בימות הקיץ. יכולות לצוץ תקלות מידי פעם. לרוב לא מדובר בתקלות קשות ואולי אף תוכלו לתקנן לבדכם אך במידה וכבר הזמנתם טכנאי מה צריך לדעת כדי לקבל את השירות הטוב ביותר והמקצועי:

ראשית הזמינו טכנאי שזו התמחותו. ישנם לא מעט מתקני מים. בידקו כי הטכנאי שאתם מתכוונים להזמין מומחה במכשיר שברשותכם. הניסיון בתחום זה מאוד מועיל. טכנאי חסר ניסיון יכול להתקשות לאתר את התקלה ולהחליף את החלקים הלא נכונים. במקרה הטוב יטרטרו אתכם ובמקרה הרע הנזק למתקן יכול להיות גדול יותר מראשיתו.

בכל הנוגע למחירים, מדובר בשוק פרוץ ויש לבצע בדיקה מקדימה לגבי העלויות. ניתן אף להתקשר לחברה ממנה קניתם ולהתייעץ. במידה וקיבלתם מחיר נמוך מידי צריכה להדלק לכם נורה אדומה. לעיתים תתקלו בטכנאים שמשתמשים בחלקים לא מקוריים ואפילו משומשים. עדיף לשלם יותר ולקבל שירות מנצח.

אחריות- כיום, במרבית המקומות נותנים אחריות לשלוש שנים כחלק מחבילת הרכישה של המתקן. וודאו האם האחריות עדיין בתוקף ומה היא כוללת. האם ישנה השתתפות עצמית? ואם כן, מה הסכום?

צרו קשר מול החברה בה ביצעתם את הרכישה והתייעצו מולה. ייתכן כי הבעיה פשוטה יותר ממה שתיארתם ותוכלו לעשות זאת לבד. דוגמה לכך היא החלפת סנן. ההחלפה היא פשוטה יחסית והיא חלק מהתחזוקה השוטפת של המתקן. כמו כל מכשיר חשמלי יש לתחזק לאורך כל השנה על מנת להבטיח מים נקיים ועמידות המתקן. לעיתים תופתעו כי אולי נראה שהבעיה במתקן המים אך היא בכלל קשורה לתשתיות אחרות. למשל תמי 4 שמקצר.

מדריכים- בימנו הרשת מלאה במדריכים ופורומים שיכולים לסייע לכם. נסו ראשית להבין מה הבעיה. כנסו לפורום והתייעצו. מה שבטוח שתמצאו מקרים רבים זהים לשלכם. בפורומים תוכלו גם לאתר טכנאי מומחה ולבצע סקר מחירים.

לסיכום, מכשיר התמי 4 שברשותכם זקוק לתחזוקה שוטפת ככל מכשיר חשמלי. במידה ותקפידו על כך לאורך כל השנה תיתקלו בפחות תקלות. את רוב התקלות הנפוצות ניתן לתקן לבד אך אם אתם לא בטוחים הזמינו טכנאי. וודאו כי מדובר בטכנאי מומחה ובעל ניסיון.

בהצלחה!
מדיניות החזרת מוצרים

בהתאם להוראות החוק ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר ואו מקבלת מסמך
הגילוי לפי המאוחר משניהם . הודעה על הביטול תמסר בדואר ו/או בפקס ו/או בדוא"ל .
הלקוח ישלם דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ הנמוך מבין שניהם.
החזרת המוצר לחברה תעשה על חשבון הלקוח.
במקרה וסיבת הביטול היא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יגבו מהלקוח דמי ביטול והחזרת
המוצר תעשה על חשבון החברה.
לא ניתן לבטל נכסים פסידים כגון מסננים,מערכות לטיהור מים אשר חוברו לרשת המים.
בעסקת טרייד אין (שדרוג) במקרה של ביטול עסקה הלקוח לא יוכל לקבל בחזרה את אותו
המכשיר שנמסר לחברה בתמורה הלקוח יקבל מכשיר אחר שווה ערך למכשיר שמסר.