כאשר מדברים על תמי 4 מדברים על בר מים תקין, מאידך, תמיד חשוב ביותר שלא לפסוח על מי שייקח אחריות כאשר משהו יהפוך תקול. לצד כל מתקן או מכשיר שתקנו, יהיו מצבים בהם יתגלו תקלות ובדיוק שם, בנקודה הזו, טכנאי תמי 4 בבת ים הוא הפתרון הנכון ביותר. לא יודעים במה מדובר? לפני שאתם מחפשים טכנאי טוב, אולי כדאי להכיר את התקלות שכולם כבר מכירים מקרוב. כאמור, רוב התקלות אותן נסקור יידרשו בסופו של דבר את ביקורו של הטכנאי.

מהן התקלות השכיחות בתמי 4?


אם כן יש כמה וכמה תקלות נפוצות כאשר מדברים על תמי 4, אבל מתי יודעים שזהו, עכשיו צריך למצוא טכנאי תמי  בבת ים?  התקלות היותר מכורות הן אלו המקצרות. כאמור, משהו מקצר את החשמל, אבל יש עוד לא מעט תקלות. יש מתקן שלא מוציא מים חמים או קרים, יש שלא מוציא מים בכלל ויש מצב של נורה מהבהבת  לה בלי הפסקה. אלו הן תקלות שכולם מכירים, אבל לא תמיד יודעים מה לעשות איתן ובדיוק שם, נכנס לתמונה טכנאי איכותי. יש מצבים בהם צריך אף להחליף את המתקן, אבל עד שלא תגיעו אל טכנאי טוב ואמין לא באמת תדעו אם זה נכון. מיותר לציין כי התוכנית יצאת צדיק כבר אמרה את דברה ודווקא משם באחריותכם לחפש את נותן השירות הטוב ביותר. איך מוצאים אותו?

כך תבחרו את הטכנאי האמין


כפי שהבנתם יש לא מעט תקלות והמשימה שלכם היא למצוא את האדם הנכון ביותר שיתקן את הבעיה הזו. אז בעוד יש תקלות קטנות, הן עלולות בקלות להפוך גדולות אם לא מוצאים את האדם הנכון לטפל בהם. אז קודם כל יש לצור קשר עם בעל העסק, רצוי מאדם שרכשתם ממנו את המכשיר, כמו כן, יש לנסות ולפתור את התקלות בטלפון ורק אם זה לא מצליח, להזמין טכנאי תמי 4. יש לבדוק את ההתמחות שלו, להראות עניין כאמור שאתם מבינים בתקלה והכי חשוב? להימצא במקום ולראות כל שלב ושלב במהלך התיקון.
 
 
מדיניות החזרת מוצרים

בהתאם להוראות החוק ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר ואו מקבלת מסמך
הגילוי לפי המאוחר משניהם . הודעה על הביטול תמסר בדואר ו/או בפקס ו/או בדוא"ל .
הלקוח ישלם דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ הנמוך מבין שניהם.
החזרת המוצר לחברה תעשה על חשבון הלקוח.
במקרה וסיבת הביטול היא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יגבו מהלקוח דמי ביטול והחזרת
המוצר תעשה על חשבון החברה.
לא ניתן לבטל נכסים פסידים כגון מסננים,מערכות לטיהור מים אשר חוברו לרשת המים.
בעסקת טרייד אין (שדרוג) במקרה של ביטול עסקה הלקוח לא יוכל לקבל בחזרה את אותו
המכשיר שנמסר לחברה בתמורה הלקוח יקבל מכשיר אחר שווה ערך למכשיר שמסר.