מתקן התמי 4 הפך יותר מתמיד לספק המים המרכזי ברוב הבתים והמשרדים. נוחות המשתמש ומספר התקלות הנמוך ואם תוסיפו לזה את העלות הלא גבוהה תמצאו מוצר מנצח. למרות היותו מתקן מים מומלץ הוא עדיין מצריך תחזוקה שוטפת וכמו כל מכשיר חשמלי ובעיקר אלו שאנו משתמשים בהם על בסיס קבוע יומיומי יכולים להתקלקל. לעתים כשנגלה שישנה תקלה, ראשית ננסה לבד לפתור אותה.  במידה והבעיה לא נפתרה אנו נפנה לטכנאי מורשה.

את התיקון והטיפול במערכות המים של תמי 4  מומלץ להשאיר בידי טכנאי מומחה בעל ניסיון, המכיר היטב את המערכות השונות ויודע כיצד לגשת אליהן בצורה מקצועית כל זאת ללא גרימת נזק מיותר או החלפת חלקים שלא לצורך. חשוב לנו להזהיר, במידה ומתקן המים שלכם לא עובד כראוי, מי השתייה יהיו פחות נקיים ובריאים. את מתקן המים יש לתחזק במהלך כל השנה ולא רק כאשר מתגלה תקלה. פילטר יש להחליף לפי המלצות החברה ובאופן כללי לדאוג לניקיון.

אם כבר הזמנתם טכנאי מורשה למה כדאי לשים לב ולהיזהר:

ראשית צרו קשר עם החברה ממנה רכשתם את המתקן ובררו מולם בנוגע לאחריות שנתנה לכם והאם היא מכסה את התקלה. במידה והזמנתם טכנאי דרך החברה וודאו מבעוד מועד כי מדובר בטכנאי תמי 4 מורשה והאם הוא רגיל לטפל בתקלות כאלו. שנית, נורה אדומה אמורה להידלק לכם במידה והטכנאי מבקש מחיר נמוך מידי. אל תתביישו לשאול את הטכנאי האם הוא שימוש בחלקים חדשים ומקוריים בלבד. לאחרונה ישנו שימוש נרחב בחלקים משומשים. למשל, הטכנאי משתמש אומנם בסננים של תמי 4 מקוריים , אך מוציא אותם משקית רגילה ללא עטיפה סגורה. הדבר עלול להצביע על מסנן משומש.

הבעיות הנפוצות במתקני תמי 4:
  • המתקן לא מוציא מים כלל
  • המתקן לא מוציא מים חמים
  • המים לא קרים מספיק
  • מופיע קוד תקלה לא ברור על צג המתקן
  • אין מים לאחר שהחלפנו סנן
את חלק מהבעיות שציינו מעלה ניתן לפתור לבד מול המדריכים ברשת. תמיד מומלץ להתייעץ ולוודא על תוקף האחריות.
מדיניות החזרת מוצרים

בהתאם להוראות החוק ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר ואו מקבלת מסמך
הגילוי לפי המאוחר משניהם . הודעה על הביטול תמסר בדואר ו/או בפקס ו/או בדוא"ל .
הלקוח ישלם דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ הנמוך מבין שניהם.
החזרת המוצר לחברה תעשה על חשבון הלקוח.
במקרה וסיבת הביטול היא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יגבו מהלקוח דמי ביטול והחזרת
המוצר תעשה על חשבון החברה.
לא ניתן לבטל נכסים פסידים כגון מסננים,מערכות לטיהור מים אשר חוברו לרשת המים.
בעסקת טרייד אין (שדרוג) במקרה של ביטול עסקה הלקוח לא יוכל לקבל בחזרה את אותו
המכשיר שנמסר לחברה בתמורה הלקוח יקבל מכשיר אחר שווה ערך למכשיר שמסר.