מתקני המים כתמי 4 נמצאים כיום כמעט בכל בית ומשרתים את בעליהם באופן יומיומי. ככל מכשיר חשמלי שדורש תחזוקה לעיתים יכולות לצוץ תקלות. את חלקן הגדול תוכלו לתקן בעצמכם והן יותר קשורות לתחזוקה לקויה או אפילו בעיות חשמל בדירה. ככל שתקפידו יותר כך יהיו פחות בעיות. מאוד מומלץ בעת הקנייה לוודא כי אתם זכאים כחלק מהתשלום לשירות תיקונים והחלפה. גם אם זה מצריך מכם הוספת תשלום זה כדאי לטווח הארוך.

הבעיות הנפוצות:
  • מכשיר התמי 4 לא מוציא מים קרים או חמים
  • מכשיר התמי 4 מקצר
  • מכשיר התמי 4 לא מרתיח כראוי את המים
  • ריח רע
לא מדובר בבעיות קשות אך תמיד מומלץ להתייעץ ולהזמין טכנאי מומחה ומורשה. יש לזכור, כי מראש רכשנו את המתקן על מנת ליהנות ממים נקיים וקלות שימוש בכל רגע שאנחנו רוצים. ראשית בעת תקנה אנו ממליצים להוציא את המכשיר מהחשמל על מנת לבצע איתחול. אם זה לא עבד, ראו על מה מצביעה הנורה על הצג. האם מדובר בפילטר שדורש החלפה? היה וניסיתם את שני המקרים וזה לא עבד צרו קשר עם החברה ממנה רכשתם. וזה כנראה הזמן לציין כמה זה חשוב לרכוש מחברה אמינה.

וודאו האם האחריות עדיין בתוקף, הסבירו לנציג/ נציגה את הבעיה והעיקר תזכרו שבמידה ומגיע טכנאי ויהיה צורך לקחת את המתקן לבדיקה ותיקון, אתם זכאים למכשיר חלופי. את כל אלו ועוד מומלץ לוודא ושיהיה רשום בעת הרכישה הראשונית.

כאשר מגיע הטכנאי, וודאו מולו כי זו התמחותו והאם הוא עושה שימוש בחלקים מקוריים וחדשים. זה אולי ישמע לכם מוזר, אך ישנם מקרים רבים של החלפת חלקים מקוריים בכאלו לא מקוריים ושלא לדבר על חלקים שהם לא חדשים. רציתם לעשות טוב והחמרתם את המצב. במידה ואתם רוצים תיקון תמי 4 אמין ומהיר אנו מציעים לכם להעזר בשירות מורשה. בירור קל ברשת יעזור לכם למצוא טכנאים המומחים לכך.
בהצלחה ושתייה נעימה!
מדיניות החזרת מוצרים

בהתאם להוראות החוק ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר ואו מקבלת מסמך
הגילוי לפי המאוחר משניהם . הודעה על הביטול תמסר בדואר ו/או בפקס ו/או בדוא"ל .
הלקוח ישלם דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ הנמוך מבין שניהם.
החזרת המוצר לחברה תעשה על חשבון הלקוח.
במקרה וסיבת הביטול היא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יגבו מהלקוח דמי ביטול והחזרת
המוצר תעשה על חשבון החברה.
לא ניתן לבטל נכסים פסידים כגון מסננים,מערכות לטיהור מים אשר חוברו לרשת המים.
בעסקת טרייד אין (שדרוג) במקרה של ביטול עסקה הלקוח לא יוכל לקבל בחזרה את אותו
המכשיר שנמסר לחברה בתמורה הלקוח יקבל מכשיר אחר שווה ערך למכשיר שמסר.