אחד הדברים המטרידים הם כאשר מתקן חשמלי מתקלקל בבית ועוד כזה שאנו משתמשים בו באופן יומיומי. מתקני התמי4 הנפוצים כמעט בכל בית ומשרד מידי פעם יסבלו מתקלות קלות עד קשות. ככל מתקן חשמלי מידי פעם יש צורך להחליף חלקים ולהזמין טכנאי.

התקלות הנפוצות:
  • המתקן לא מוציא מים קרים
  • המתקן מקצר
  • המתקן לא מוציא מים
  • נורה מהבהבהת במסך המתקן המעידה על בעיה
את רוב הבעיות ניתן לתקן לבד ואם מקפידים על תחזוקה רוב הבעיות יכולות להמנע מאיתנו. יש לדאוג במהלך כל השנה להחלפת מסננים ולניקיון באופן כללי על מנת להבטיח מים נקיים לשתייה. כאשר ישנן תקלות שלא מטופלות כראוי יש לקחת בחשבון פגיעה באיכות המים שלנן.

במידה ולא הצלחתם לתקן את התקלה לבדכם, אנו ממליצים ליצור קשר לחברה ממנה רכשתם את המתקן ולהתייעץ. ייתכן ותגלו כי אתם זכאים לשירות טכנאים דרכם ובכל מקרה תקבלו הסבר מקצועי.
במידה ובחרתם להזמין טכנאי חיצוני יש לוודא כי הוא טכנאי מורשה ובעל ניסיון בבעיה בה נתקלתם. וודאו מולו את המחיר טרם הגעתו על מנת שלא יהיו הפתעות לא נעימות. השאלה הראשונה שאתם צריכים להפנות אליו היא האם הוא שימוש בחלקים מקוריים. מדובר בשוק פרוץ ועדיף לברר מבעוד מועד.

במידה והטכנאי מבקש לקחת את המתקן למעבדה שאלו האם אתם מקבלים מכשיר חלופי ולכמה זמן תישארו ללא מתקן מים.

בהצלחה
מדיניות החזרת מוצרים

בהתאם להוראות החוק ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר ואו מקבלת מסמך
הגילוי לפי המאוחר משניהם . הודעה על הביטול תמסר בדואר ו/או בפקס ו/או בדוא"ל .
הלקוח ישלם דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ הנמוך מבין שניהם.
החזרת המוצר לחברה תעשה על חשבון הלקוח.
במקרה וסיבת הביטול היא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יגבו מהלקוח דמי ביטול והחזרת
המוצר תעשה על חשבון החברה.
לא ניתן לבטל נכסים פסידים כגון מסננים,מערכות לטיהור מים אשר חוברו לרשת המים.
בעסקת טרייד אין (שדרוג) במקרה של ביטול עסקה הלקוח לא יוכל לקבל בחזרה את אותו
המכשיר שנמסר לחברה בתמורה הלקוח יקבל מכשיר אחר שווה ערך למכשיר שמסר.