כבר הרשתם לעצמכם להתפנק בנוחות המקסימלית במכשיר תמי4 לבית או למשרד עכשיו רק צריך לוודא שאם יש תקלה היא נפתרת במהירות, קלות ובעלות נמוכה. יש לציין כי מדובר במתקן אמין מאוד שאם ישנן תקלות הן לרוב יפתרו על ידי הדרכה קלה מהחברה אך ככל מכשיר חשמלי שנמצא בשימוש יום יומי יכולות לצוץ בעיות שמצריכות טכנאי. יש לוודא כי הטכנאי מוסמך ובעל ניסיון. אל תסתמכו רק על מחיר זול. מה שזול עכשיו יכול להפוך ליקר כפליים בהמשך ולעוגמת נפש.

בדקו כי איש המקצוע אכן מתמחה במתקנים כאלו ומשתמש רק בחלקים מקוריים וחדשים. תופתעו לגלות כמה מקרים ישנם על טכנאים אשר מחליפים חלקים מקולקלים בחלקים ישנים ומשומשים. אל תהססו לשאול ולבקש לראות כי המוצר נפתח והוא חדש. מדובר בשוק פרוץ כמו שווקים אחרים.

לפני שאתם נלחצים וממהרים להזמין טכנאי, בידקו מול החברה בה רכשתם את המתקן האם שילמתם על אחריות ובמידה וכן, האם היא בתוקף ואם היא בתוקף, האם היא כוללת את סוג התקלה של המתקן.  ייתכן שאתם זכאים לטכנאי תמי 4 מוסמך חינם או בעלות סמלית.

תקלות נפוצות למכשיר התמי 4:
  • מיני בר לא מוציא מים
  • מיני בר לא מוציא מים חמים
  • נורה מהבהבת ללא סיבה
  • נגמרה הסודה במיני בר
  • מיני בר גורם לקצר חשמלי
את רוב התקלות ניתן לתקן בקלות יחסית בביתכם. קחו בחשבון שמכשיר התמי 4 זקוק לתחזוקה שנתית וחלפים. בדיוק כמו שאתם מנקים פילטרים במזגן. במידה והתקלה מורכבת והטכנאי בחר לקחת את המתקן למעבדה וודאו האם אתם זכאים למכשיר חלופי. בררו מול הטכנאי לתיקון שאלו אותו האם ישנה אחריות לחלק שהחליף. כך תדעו שבחרתם איש מקצוע הגון שמתחייב לעבודתו.
מדיניות החזרת מוצרים

בהתאם להוראות החוק ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר ואו מקבלת מסמך
הגילוי לפי המאוחר משניהם . הודעה על הביטול תמסר בדואר ו/או בפקס ו/או בדוא"ל .
הלקוח ישלם דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ הנמוך מבין שניהם.
החזרת המוצר לחברה תעשה על חשבון הלקוח.
במקרה וסיבת הביטול היא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יגבו מהלקוח דמי ביטול והחזרת
המוצר תעשה על חשבון החברה.
לא ניתן לבטל נכסים פסידים כגון מסננים,מערכות לטיהור מים אשר חוברו לרשת המים.
בעסקת טרייד אין (שדרוג) במקרה של ביטול עסקה הלקוח לא יוכל לקבל בחזרה את אותו
המכשיר שנמסר לחברה בתמורה הלקוח יקבל מכשיר אחר שווה ערך למכשיר שמסר.