טכנאי ברי מים

כיום כמעט לכל בית שנגיע או לבית עסק נוכל למצוא בר מים. המגוון עשיר. מתקני מים לחימום, קירור והגזת מים. מתקני המים דורשים תחזוקה על מנת להמשיך לתת לנו מי שתייה בריאים וטובים ולעיתים אף דורשים תיקון כמו כן מכשיר חשמלי שאנו עושים בו שימוש. לעיתים ישנן בעיות פשוטות שנצליח לטפל בהן לבד אך כאשר אנו אובדי עצות מומלץ ואף כדאי להשתמש בשירותיו של טכנאי מומחה. טכנאי מנוסה ידע לאתר את התקלה במהירות ויעילות. ואף טכנאי המים כיום יכולים לתת שירות הכולל תחזוקה שוטפת. למשל, החלפת המסננים.
להלן רשימת התקלות הנפוצות שאיתם מתמודדים טכנאי השירות:
  • המיני בר או הקולר לא מוציא מים כלל
  • המיני בר לא מוציא מים קרים
  • המיני בר לא מוציא מים חמים
  • קולר המים רועש ומוציא קולות מוזרים
  • יש צורך בהחלפת מסננים
  • נגמר סודה במיני בר סודה
  • קולר מוציא זרם מים חלש
  • מיני בר גורם לקצר חשמלי
לכל אלו ועוד אחראי טכנאי המים שמגיע לביתכם או לבית העסק. באחריות הטכנאי לאתר את התקלה ולאבחנה. להציג הצעת מחיר הוגנת ולתקן את המתקן אם ביכולתו במקום או במעבדה. במידה ויש צורך בהחלפת חלקים העדיפות היא לחלקים מקוריים ולא משומשים. כדאי לזכור שללקוח ישנו חלק חשוב בשמירת התקינות לאחר התיקון. על הטכנאי להסביר ללקוח על צורת האחזקה של המתקן ובכך שימור על פעולתו לאורך זמן כיוון שחלק מהמדדים בהחלט נמצאים בידי הלקוח.
מדיניות החזרת מוצרים

בהתאם להוראות החוק ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר ואו מקבלת מסמך
הגילוי לפי המאוחר משניהם . הודעה על הביטול תמסר בדואר ו/או בפקס ו/או בדוא"ל .
הלקוח ישלם דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ הנמוך מבין שניהם.
החזרת המוצר לחברה תעשה על חשבון הלקוח.
במקרה וסיבת הביטול היא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יגבו מהלקוח דמי ביטול והחזרת
המוצר תעשה על חשבון החברה.
לא ניתן לבטל נכסים פסידים כגון מסננים,מערכות לטיהור מים אשר חוברו לרשת המים.
בעסקת טרייד אין (שדרוג) במקרה של ביטול עסקה הלקוח לא יוכל לקבל בחזרה את אותו
המכשיר שנמסר לחברה בתמורה הלקוח יקבל מכשיר אחר שווה ערך למכשיר שמסר.
x

#{title}

#{text}

#{price}