טכנאי תמי 4

כיום, ניתן למצוא ברוב הבתים את מתקן המים של תמי 4. אך כידוע, הוא צריך תחזוקה כמו כל מכשיר חשמלי אחר שיש בבית. לפעמים משהו לא עובד ואנו תחילה מנסים לבד. במידה והבעיה נמשכת אנו פונים לטכנאי.

את התיקון והטיפול במערכות המים של תמי 4  מומלץ להשאיר בידי טכנאי מומחה בעל ניסיון המכיר היטב את המערכות השונות ויודע כיצד לגשת אליהן בצורה מקצועית כל זאת ללא גרימת נזק מיותר או החלפת חלקים שלא לצורך. חשוב לנו להזהיר, במידה ומתקן המים שלכם לא עובד כראוי, מי השתייה יהיו פחות נקיים ובריאים. את מתקן המים יש לתחזק במהלך כל השנה למרות שלרוב אנו נעשה בו שימוש בעיקר בתקופת הקיץ החמה.

אם הזמנתם טכנאי למה כדאי לשים לב ולהיזהר:
ראשית וודאו כי מדובר בטכנאי מורשה. שנית, נורה אדומה אמורה להידלק במידה והטכנאי מבקש מחיר נמוך באופן בולט. ככל הנראה שהוא יעשה שימוש בחלקים לא מקוריים או אף בחלקים משומשים. למרות שאנחנו רוצים לחסוך בכסף, עדיף מראש לטפל בבעיה כמו שצריך מאשר להצטער אחר כך. למשל, הטכנאי משתמש אומנם בסננים של תמי 4 מקוריים , אך מוציא אותם משקית רגילה ללא עטיפה סגורה. הדבר עלול להצביע על מסנן משומש.

הבעיות הנפוצות במתקני תמי 4:
  • המים לא קרים מספיק
  • מכשיר התמי 4 לא מוציא מים כלל– לא קרים ולא חמים
  • מופיע קוד תקלה על הצג
  • יש רק מים חמים
  • יש רק מים קרים
  • אין מים לאחר שהחלפנו סנן
את חלק מהבעיות שציינו ניתן לפתור לבד אך במידה ועדיין התקלה נמשכת כדאי להזמין טכנאי תמי 4 מומחה ומורשה כדי שנוכל להמשיך ליהנות ממתקן המים.
מדיניות החזרת מוצרים

בהתאם להוראות החוק ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר ואו מקבלת מסמך
הגילוי לפי המאוחר משניהם . הודעה על הביטול תמסר בדואר ו/או בפקס ו/או בדוא"ל .
הלקוח ישלם דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ הנמוך מבין שניהם.
החזרת המוצר לחברה תעשה על חשבון הלקוח.
במקרה וסיבת הביטול היא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יגבו מהלקוח דמי ביטול והחזרת
המוצר תעשה על חשבון החברה.
לא ניתן לבטל נכסים פסידים כגון מסננים,מערכות לטיהור מים אשר חוברו לרשת המים.
בעסקת טרייד אין (שדרוג) במקרה של ביטול עסקה הלקוח לא יוכל לקבל בחזרה את אותו
המכשיר שנמסר לחברה בתמורה הלקוח יקבל מכשיר אחר שווה ערך למכשיר שמסר.
x

#{title}

#{text}

#{price}